De 5 domeinen die we leerden
gedurende de tweedaagse staken we in onze rugzak. Die tips konden we gebruiken
bij het muzisch project. De docenten van Muzische Grondhouding stelden groepen
samen van ongeveer 7 studenten. De docenten zorgden dat we op donderdagnamiddag
het project konden voorbereiden.
Bij de eerste samenkomst kregen
we een boek waarrond we moesten werken gedurende het project. Bij ons was dat
“Hoipiephoi!”. Meteen kwamen een aantal ideeën in ons op waardoor we direct aan
de slag gingen. We herschreven het verhaal en gebruikten andere personages. Met
andere woorden: we hebben er ons eigen ding van gemaakt!
Hoe heb ik het muzisch project ervaren?
In het begin keek ik hier een beetje tegenop omdat ik niet wist wat ik kon verwachten. Tijdens het muzisch project maakte ik gebruik van de verschillende domeinen van de muzische grondhouding. Na het opvoeren van het toneelstuk vond ik dat ik sterk gegroeid was op vlak van drama.
Ik vond het zeker de moeite waard om hier behoorlijk wat tijd in de steken aangezien ik de waardering kreeg van de kinderen. Het was een dag en een ervaring om nooit te vergeten!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten